Marka: VW
Model: Polo 86c
Rok Produkcji: 1987
Silnik: 1,3 40kW (HK) z gaznikiem Pierburg 2E
Przebieg: pisze ze 203 175km
Wyposazenie: 4kola, silnik, kupa blachy :laugh:, zielone szyby, lusterka sterowane od srodka, szyberdach
Witam ponownie wszystkich Kolegow! Jakis czas wstecz moja przygoda z VW sie skonczyla kiedy moje RatPolo GT dostalo ataku serca i postanowilem je rozebrac na czesci, bo budy nie bylo co ratowac (Flinstonmobil). Po paru dniach z Rupertem postanowilismy przerobic je na BBQ ktore jest naszym pobocznym wspolnym projektem i na chwile obecna wyglada tak:
Od tego czasu brakowalo mi drugiego auta ktore moglbym postawic obok Focusa. Po mojej glowie latal jakis old- albo youngtimer m.in. Trabant, Wartburg, Polo 86... az pewnego wieczoru siedzac przy browarze Rupert dal mi cynk ze Damian chce sprzedac Polo 86c za nieduze pieniadze. Pojechalem, zobaczylem i 23 lipca 2011 stalem wlascicielem doroslego juz malego FaÂłweja. Samochod byl delikatnie wybrakowany i mial pare mankamentow. Brakowalo koncowego tlumika, obudowy filtra powietrza, pompka paliwa plula olejem przez membrane, termostat sie nie otwieral i sie auto grzalo. Zaraz wzialem sie do pracy... Koncowy tlumik jest hybryda tlumika ze starego polo i fiata 125p i wspawalem polerowana fifke ustawiona pod delikatnym katem. Pompka paliwa zostala zamieniona na nowa sygnowana logiem Pierburga. Obudowe filtra powietrza podarowal mi Rupert.
Ponizej pare zdjec zaraz po zakupie:
Dlugo sie nic nie dzialo (a raczej prace poruszaly sie powoli do przodu) ale wkoncu wyjechalem. Tegoroczne VagoVwisko bylo zlotem inauguracyjnym
A wiec po krotce z wykonanych prac
1. Wykonany remont generalny karoserii, nowe progi, blotniki przod-ori), tyl-dopasowane z golfa mk2, dodatkowo poszerzone, kazda dziureczka, zalazek rdzy wytropiony i usuniety, konserwacja calego nadwozia, karoseria pokryta nowym lakierem
2. Wypiaskowane i pomalowane w brazowa perle z palety Audi felgi Mattig SSF 7/8 w 13", do tego naciagniete opony 165/55 r13 od Nankanga i wstawione kapsle VW z Trantportera
3. Wpadla brazowa wykladzina i fotele, kanapa z wersji GT
4. Derby front i ori lampki z tylu.
5. Podlaczone radio i skrzynia basowa ze wzmacniaczem od Blaupunkta (tymczasowo bo na zime planuje rozbudowac CA)
6. Gwintowane zawieszenie przod i tyl home-made.
7. Nowe wachacze, gumy, stabilizator z 3F-a pomalowany na bialo.
8. Hamulce z G40 wentylowane z przodu, zaciski z przodu pomalowane na czerwono
9. nowe szkielka kierunkowskazow z zderzaku.
10. "rajdowe" kratki w okna drzwi
11. Kolektor wydechowy i koncowy tlumik z G40
12. Rozwiercony kolektor dolotowy i gaznik z fso1500
13. Nowy spojler na tylnej klapie
14. Tylne kolka w negatywie
15. Naprawilem niedzialajacy licznik, zrobilem oswietlenie bedace powodem ostatnio zaplaconego mandatu i takie tam drobne prace
Na chwile obecna wyrzezbilem nowe lampki na tyl.
Nowy przedni zderzak sie powolutku wygladza
Na dniach bedzie mierzony zestaw Mattig 8j/9j w 13"
Plany? hmmm skompletowac wnetrze w brazie, mocniejszy motor i jeszcze w trzyitroche planow
wszystko w trakcie realizacji.